Snart 3månader!

Nu är det inte länge kvar tills Alina fyller 3månader. Vi undrar vart tiden tagit vägen. Jag vill verkligen inte att det ska gå så här snabbt. Det känns som igår vi fick ta hem våran lilla tös men ändå känns det som att hon varit vår i evigheter. Ett liv utan henne är inte längre värt att leva. En vardag utan henne vill jag inte ha. Bara när jag unna mig egentid i badet så saknar jag henne. Hon har växt in i min själ. Utan henne är jag halv. Hon har fått mig att känna kärlek påriktigt, att ständigt vara orolig, lycklig, ansvarsfull, tålmodig, mer kärleksfull, mer trygg i mig själv osv. Jag skulle kunna skriva flera rader om hur mycket hon fått mig att förändras. Den lilla tid hon är vaken och jag spenderar med henne är den bästa tiden på dygnet. Ingen mobil eller tv är viktig. Jag fokuserar och lägger hela min energi och tid på henne. Att förmedla/ få henne att känna sig värdefull och älskad. 

Mammas allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0