Lördagen

Igår var vi bjudna på kalas hos Alinas farmor. Det bjöds på en god tacogratäng och kladdkaka. Mums! Det var ett riktigt trevligt kalas tyckte vi. Alina fick massa kärlek från sin pappas sida och jag och Jonathan blir alldelens varm i själen av att se hur älskad hon är av andra än oss själva. Det finns ingen finare känsla och tanken att hon har massa som ser efter och älskar henne om något otrevligt skulle hända oss. 
Efter kalaset åkte vi till Alinas mormor och stanna där ett tag och sedan följde mamma och bror med hem till oss för att mysa till en film så vi kunde lägga Alina i tid. Igår var det Jonathans tur att lägga Alina och han valde att läsa för hon. Jag tittade in tvärt i hennes rum och dom såg ut att ha det så mysigt. Jag kände verkligen hur lyckligt lottad jag är som har just dom i mitt liv. Jag älskar dom så förbannat mycket! 
Efter älskling läst klart så ville mamma söva Alina och det gick jätte bra. Sedan fick hon ligga själv i vårt sovrum med andningslarmet på och hon sov som en stock. Det måste bero på dagens intryck som hon så fint måste smälta. 
Natten gick bra. Vi tog Alina varannan gång och det gick väl hyfsat. Jag fick ändå inte sova mycket för jag sover bredvid Alina och varje gång hon tvär vaknar är det jag som fort stoppar in nappen så hon somnar om och då måste jag själv somna om och det går dock inte lika fort som det gör för Alina. Så idag är jag jätte trött..men vad gör man inte för sin största kärlek! 05:30 var det bara att sätta sig upp och amma och 08:40 var det dags att stiga upp och göra helkroppsrengöring på Alina.

Finaste och mysigaste Alina 3 månader igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0