Långa nätter

Sedan nån vecka tillbaka har Alina haft oroliga nätter. För mig känns nätterna så långa. Hon sover hur bra som helst på dagen men på natten kan hon aldrig somna själv utan en massa vaggande och skrik. Detta börjar bli väldigt jobbigt så vi måste testa att ändra rutinen lite och vi hoppas att det kommer göra skillnad nu när hennes dagar kommer börja tidigare. Nu när hon blir 3 månader kan hon också vara vaken lite längre så hon kan leka och trötta ut sig på dagen och kanske är jätte trött på nätterna. Vi får se.  Hon äter iaf fortfarande minifom mot magen om det nu skulle varit magont på natten som gör att hon inte kan sova.
Idag har vi varit och hämtat skoter själken i stan så nu kan älskling påbörja sitt projekt, att få ihop den. Nu längtar vi ihjäl oss här hemma till vintern. Det ska bli så kul att åka bakom skotern med Alina och även få fara på rävarbacken och åka från nån liten backe med hon. 

Alina är jätte sjuk igen...jag orkar inte med dessa förkylningar. Jag får sömnlösa nätter och jag blir jätte orolig över Alina. Hon är snart 3 månader och hon har typ varit sjuk från och till. Det känns inge bra. Ska ta upp det med bvc nästa gång. 
Men det är väl både jag och Jonathan som smittat henne. Det är höstens fel! 
Denna gång är hon jätte hes, hostar och är snuvig. Det blir typ bara värre och värre. Tycker så himla synd om lillhjärtat som knappt kan skrika.

Mammas lilla älskling som vuxit till sig massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0