Första dagen på veckan

Igår tog vi det bara lugnt. Vi åkte upp till stan och handlade hem några kläder till Alina sen in på mataffären en sväng för att handla hem gosaker för att fira Jonathans födelsedag imorgon. En jätte fin och mysig overol, en mössa och tillbehörande vantar, ett par vita strumpbyxor och ett par ljusrosa byxor köpte vi till Alina.

Alina har blivit ännu mer hes nu. Antingen har hon tappat rösten pga att hon skrikit för mycket eller så är denna förkylning ett evigt mönster. Vi gick iaf ut och gick igår på kvällen för att vi sedan igårbestämt oss för att börja röra på oss mer nu. Vi har inte hunnit men vi ska försöka sätta upp gymmet i gyllestugan på torsdag och därefter träna 1h varje dag. Det känns jätte kul att jag nu äntligen får börja träna. Nu vill jag återgå till min normala vikt, vara hälsosam och få en jätte bra kondition.
Jag känns mig dock inte helt läkt efter förlossningen. Mitt bäckenbotten har inte riktigt gått till sig helt känner jag men nu är det mer än 3 månader sedan förlossningen så nu är det godkänt att träna iaf. Jag får utöka eftersom.

Det vi handla till Alina

Yttligare en till overol så hon kan variera i vinter. Den här är också i stl 68 så hon kan växa i den.

Alina invigde overolen igår. Hon var så söt i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0