Förra veckan

Förra veckan hände inte så mycket annat än att vi lagt upp en ny rutin till lilldonnan som vi fortfarande hållt oss till. Den har funkat ganska bra bortsätt från att jag lagt hon tidigare under morgonen än det står. Hon orkar aldrig hålla ut till kl 12:30 innan hon fick sova igen så vi måste göra om anteckningarna till en längre vaken stund innan läggdags. Anledningen till ändring av rutinen som vi hade förrut beror på att Alina nu ibland vill och orkar vara vaken i ca 3 h efter sovstunderna. Vardagen är så mycket roligare nu när hon hänger med och ser det mesta som sker under dagen. Hon är nyfiken på ett helt annat sätt. Jätte kul!

I torsdags bjöd mamma på en familjemiddag och myskväll för min lilla familj, mina bröder och en respektive till en av dom. Hon gjorde det som ett slags hejdå till min bror som flyttar långt ner i Sverige och får den bästa möjliga behandlingen. Är så glad och stolt över han. Som jag älskar mina bröder, min mamma och min lilla familj. Kvällen var magisk. Vi delade tråkiga och glada minnen och lärde känna varandra på ett helt nytt sätt. Vi alla tyckte att kvällen var helt fantastisk!

Vi tog lite bilder med Alina. Bjuder på några.
(Jag lägger upp en bild senare på hur rutinen ser ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0