Farsdag

Isöndags var det farsdag så mina tankar gick till min pappa som inte längre finns vid liv. Vi hälsade på han på graven och sedan gick vi vidare och hälsade på andra som lämnat alldelens för tidigt. Sedan åkte vi snabbt till coop och vidare hem där jag lagade en av hans favorträtter. Medan jag lagade mat var älskling ute i garaget och pilla på bilarna och lillhjärtat sov helt själv i korgen i vårt sovrummet. (Första gången). Dock vakna hon efter typ 30min och då fick älskling släppa allt och komma in och söva hon. 
Det var ju även Jonathans farsdag, hans första och jag hade helt glömt bort det. Fick massa ångest men jag måste få skylla på mitt guldfiskminne. På kvällen mös vi hemma och busa med Alina i hennes rum. Det var en väldigt bra dag igår! 
Alina sovandes i rottingsängen under tiden jag lagade mat


På pappas/morfars grav

Alina redo att fara till graven
(Hon har äntligen snart växt i overolen. Nu hade hon dock dubbletter av kläder under)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0