Familjedagar

Jag tänkte bara skriva att det inte hänt så mycket intressant i vårat liv dom senaste dagarna. I torsdags mös vi bara hemma och på fredag kom snäkaoset. Jag vart så himla taggad att jag och Alina gick ut och gick i ungefär 15 cm djupt snö. Det gick mycket lättare än jag hade förväntat mig men det blev ändå svettigt. Jag gick förbi hos Gladys som bor just hörnet och hejade på dom som stod ute och skottade en backe till barnen. Efter ett tag gick jag hem och insåg att jag själv måste skotta så fram med spaden och 30 min senare gick det komma till dörren. Senare under kvällen mös vi alla tre hemma i lugnet med tända ljus.

På lördagen hälsade vi på hos Alinas faster janina och kusinen Nicolin. Senare på kvällen åkte vi förbi hos min mamma för att hjälpa henne sätta i extentions. 
Igår fick jag sovmorgon och älskling badade och gicj ut och gick med Alina. På kvällen bjöd vi över min familj på middag och hade myskväll till en skräckfilm. 

Blandade bilder från torsdag till söndag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0