Barnledig

I fredags var vi barnlediga. Vi båda tyckte att det skulle va nyttigt för oss så Alina fick egentid med sin mormor och vi umgicks med vänner och unna oss några alkoholhaltiga drycker. Jag ville egentligen inte vara utan Alina men tvinga mig själv till att släppa lite på tråden. Kvällen var iaf helt klart värt det och Alina mådde gott oss mormor. Vi kändes dock inte att vi ville sova borta från Alina. Hon är inte så gammal och ska inte behöva vara utan oss nu men dock var vi hårda och lät bli att hålla i hon eller pussa på hon. Men om hon skulle leta efter mig så kändes det bra att jag var nära till hands och iaf kunna trösta med mitt ansikte och min röst. Vi behövdes dock inte för hon sov så gott inne på mormors rum medans vi låg på madrass i tvrummet och till och med fick sovmorgon. Det var flera månader sedan jag sov i mer än 6h. Dagen efter var jag absolut inte bakis för jag blev inte alls full på fredagen men såg blixtrar under festkvällen men tänkte att det var fylla. Det var det iaf inte för dagen efter låg jag i hög feber och gör det fortfarande.....
Det blev iaf att vi sov en dag till hos mamma eftersom att kraften att vårda och ta hand om Alina fanns inte. Och Jonathan som somnar när som helst ville jag inte he över all ansvar på, plus att han var bakistrött så mamma mata, vårda, lekte och sövde Alina. Väldigt tacksam för det! <3

Bilder från fredagskvällen.

Tack tjejer för att ni gjorde min barnlediga kväll bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0