Älsklings födelsedag

Idag blev pappan i huset 22år. På morgonen vaknade jag och Alina kl 05:00 för att göra frukost till våran Jonathan. Alina fick ligga och leka medan jag gjorde iordning allt. Jag taijmade allt och det gick jätte bra tills jag ställt in frukostbrickan på nattduktsbordet och tände ljuset. Vad tror ni händer...joo brandalarmet gick igång. Så jonathan flyger bokstavligt talat ur sängen i chock och tittar på mig som bara står där. Allt blev alltså misslyckat. Haha. Tanken var att ha allt klart på nattduktsbordet. Jag och Alina skulle komma ingåendes sjungandes för han med en fin text och present till han men istället såg han allt jag gjort och texten var knappt skriven. Menmen han uppskattade det iaf och vi fick varsin puss av han. 

Nu på kvällen kom hans släkt på besök och firade deras bubbe med presenter. Älskling bjöd på kladdkaka, bullar, chockladbollar, kaffe och saft. Till kladdkakan fanns det grädde och vaniljsås.

Alina var vaken under hela tiden vi hade besök. Hon lyckades inte komma till tro..men direkt alla for så slumrade hon äntligen till i vagnen. Hon vill ju så gärna vara med och se allt. Annars så hade hon det jätte mysigt med sin släkt. <3
Gammelmormor och hennes karl kom med ett paket blöjor till Alina. Vi har haft så tur som endast behövt köpa 3 st sedan hon kom till, resten har vi fått. Så guldvärt! Igår fick vi också ett paket från Laura för att hennes flicka växt ur dom, så himla snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0