Alinas nya och första kompisar

Idag hade jag och två tjejer en playdate med våra små bebisar. En av dom bor just bredvid mig. Bara runt hörnet så vi två tog bussen tillsammans till stan. Det var första gången jag åkte buss med Alina och det gick jätte bra! 
Vi hade playdaten hemma hos Laura i stan och det var super mysigt att träffa och umgås med andra föräldrar. Vi delade tankar, minnen och busade med bebisarna. Vi hade så himla mycket roligt och även sorligt att berätta. 
Alina var dock inte på ett så jätte bra humör men hon lugnade ner sig tillslut och låg och skrattade en massa när jag pruttade på hennes mage på lilla Kiras(Lauras barn) babygym. 

Vi alla lever ju ett någolunda lika liv och gör inte så mycket om dagarna mer än att ta hand om våra bebisar så vi alla var ganska överrens om att vi ska ses igen. Nästa gång blir det hemma hos Gladys så då blir det nära för mig.

Bilder på våra små bebisar. Kira är 4månader, Alina 3månader och Daylan 2 månader så för Alina skiljer det 1 månad mellan båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0