Tid hos barnmorskan

Idag hade vi tid hos barnmorskan. Det blev att bara jag for för älskling var tvungen att jobba och nu när kontrollerna kommer vara oftare hinner och kan jonathan vara med på andra kontroller. Hon gjorde den vanliga kontrollen, mäta, väga, kolla blodtryck, blodsocker, lyssna på lillhjärtat osv. Allt såg bra ut. Hennes puls låg på 144. Jag låg lite lägre på magkurvan jämfört med förra gången. Gått upp 2kg sen förra besöket, 2kg på 1månad. Sammanlagt har jag gått upp 5kg sen jag blev gravid. Vi pratade även om förlossningsskräck, spädbarnsdöd och amningen. Det blev ett mysigt besök som vanligt, fast jag och lillan saknade stora älsklingen såklart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0