Pain is just weakness leaving your body

Hur ska jag överleva denna helvetes smärta!! Jag har så ont nu att jag just och pass kan gå. 10 veckor och 4 dagar kvar till beräknad förlossning. Snälla snälla hoppas detta går över snart! Det är så himla tur att jag får vara ledig från skolan från och med nästa vecka till förlossningen. Eller rättare sagt, Juni månad har dom resterande eleverna i klassen psykologi och jag har redan gjort den kursen på gymnasiet så jag får en månad ledigt. I Juli kommer jag att får jobba hemma på distans just för att jag då behöver vila upp mig inför förlossningen. Gud så underbart att slippa sitta i en varm lokal i sommar 8h i sträck varje dag! Nu är det två dagar kvar till ledighet och det återstår bara två prov, en imorgon och en på fredag sen ror jag in årorna och försöker njuta så mycket jag kan av den här förfärliga graviditeten. Jag säger bara. Tur att man bara är gravid ett få tal gånger i livet!!
 
 
Men jag ångrar mig inte en sekund på att vi tog beslutet att behålla dig lillgumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0