Möblerar om i toan

Just nu har vi som projekt att möblera om i toan. Hela gårdagen gick åt för älskling och hans vän att lägga om rör och sätta upp vårat nya handfat. Resultatet kommer bli jätte bra! Har planerat i mitt huvud hur jag ska inreda. Vi har bytt ut badkaret och handfaten från gult till vitt, satt upp krokar, kastat en garderob och en duschkabin så nu har vi mycket plats för andra fina saker som en rotting stol, en blomma och ett minibord med ljus på. Dom sakerna behöver inhandlas men just nu är fokuset att få klart badrummet sen kan jag tänka på inredningen.
 
Så här ser det ut just nu. (Det krävs fortfarande lite mer arbetskraft innan det är klart, alltså innan rören funkar som dom ska. Vi får se om älskling orkar hålla på med det med tanken på att han idag jobbar över). 
 
 
Så här har jag tänkt inreda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0