Jonathan som pappa

Jag tror att Jonathan kommer bli väldigt ödmjuk, försiktig och kärleksfull med sitt barn. Jonathan är en sånn som bryr sig väldigt mycket om sina kära så jag tror att han kommer vara en väldigt överbeskyddande pappa. Han är även duktig på att sätta gränser så jag hoppas att han gör det fast på ett psykologiskt sätt och inte agressivt. Han är också väldigt lekfull och busig så det kommer bli roligt för henne att ha en busig pappa. Han kommer säkert gulla, pussa och mysa extra mycket med hon för det älskar han att göra med mig. Jag hoppas att hon blir pappas flicka för han vill verkligen det. Han vill dela intresset han har för bilar med henne. Ta henne på bliturer med raggarbilen osv haha. Om hon nu skulle få ett intresse för det så gör det inte mig nått. Jag längtar jätte mycket tills jag får se kärleken mellan Jonathan och vår lilla flicka. Jag kommer njuta av synen ♥. Han kommer verkligen bli världens bästa pappa!
 
 
 
Jonathan med sitt syskonbarn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0