Hur jag mår v.30

Nu börjar jag känna mig riktigt tung! Jag vet inte vad som hänt men nu smärtar bäcknet rejält, jag har till och med svårt att gå fort. Små steg och en bra hållning annars går det inte gå smärtfritt. Jag har känt så här nu sen två dagar tillbaka så kanske är det så att bäbisen lagt sig med huvudet neråt i bäckeningången för det trycker på ganska så rejält ner mot bäcknet. Jag har främst ont framtill, mest vid könet. Nu är det inte allt för länge kvar till förlossningen så jag ska försöka härda ut tills dagen lillan är redo att komma ut. Mina bröst har blivit gigantiska haha men ingen läcka än, tack och lov. Jag har fått mer bristningar på låren trots att jag smörjer mig ofta men dom är ganska ljusa så jag hoppas dom ljusnar så mycket att dom inte syns efter förlossningen annars får jag väl bara lära mig att älska dom:). Mitt humör växlar mycket och det finns inte ord för hur mycket jag längtar efter mig själv. Jag flåsar väldigt mycket och allt jag gör är väldigt ansträngande, bara att vända mig i sängen är fortfarande ett problem. Svettas gör jag hela tiden också, trots att andra upplever kyla haha.
 
En rolig grej jag känner just nu är att lilla tjejen har hicka, så gulligt ♥. Jag känner hur det små dunkar på vänster sida av bäcknet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0