Helt slut!

Idag sov vi rätt så länge. Jag var helt slut och kände mig aldrig pigg trots att klockan slog över 12. Annars brukar jag alltid vakna kl 8 och försöka väcka älskling men idag sov jag så djupt att jag själv är chockad. Efter en film så bestämde vi oss för att göra någon nytta av denna soliga dag. Jag tog ut katterna i solen som jag alltid brukar göra sen försökte även jag njuta av solen som säkert många andra gjort idag men det ända jag tänkte på vara hur överhettad jag kände mig. Det tog inte lång tid innan jag letade mig efter skuggan.
 
Vi köpte en kebabpizza till middag och delade på den i solen och svalkade oss med våran favoritdryck Lokas Crush Hallon. Senare på kvällen så hämtade vi upp Jonathans kompis och for till Bergsbyn kiosken och avnjöt en mjukglass tillsammans. Det blev en bra dag trots att jag inte riktigt kände mig sådär pigg som jag brukar känna mig. Sitter just nu och gäspar. Har skrivit klart en inlämningsuppgift och skickat in den så nu ska jag se hur det går för älskling, han är ute och skruvar. Innan sängen ska jag försöka tvinga älskling att bada med mig. Det har varit min räddare i nöden då ryggen värker. God natt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0