Familjelivet!"

Jag känner mig extremt färdig med festandet, alltså det där glamorösa ungdomsparty livet. "Been there done that". Jag har haft mina extrema fyllor, gjort saker jag ångrat, upplevt alla möjliga konstiga, roliga, flummiga, ledsna saker i fyllan och det är bra nu för våran del. Innan vi bestämde oss för att få barn så tänkte vi mycket över om det verkligen var det här vi ville. Vi drog slutsatsen att vi var väldigt mätta på att festa och ville skaffa oss ett stabilt liv, ha ett ansvar, något att leva för.
 
Efter graviditeten så vill jag absolut inte återgå till mitt gamla jag. Ska vi unna oss någon festkväll så kommer vi nog föredra att ta några glas vin/öl till middagen, med vänner här, hos någon vän eller bara en lugn kväll ute på krogen eftersom att vi nästa dag kommer att måsta hämta upp lillan hos barnvakten och då kan man inte precis köra all in.
 
Jag mår liksom illa över tanken att man dricker för att våga mer eller slappna av. Vi gör tyvärr det. Jag säger inte att jag ångrar mina fyllor för det gör jag inte! Jag har haft en så himla rolig ungdom tackvare dessa roliga partykvällar med vänner men alla vi kommer till en punkt då man känner sig mätt och vill ha en förändring. Min och Jonathans punkt i livet var förra året då jag blev gravid. Jag bara längtar till att faktiskt ha något att leva för. En familj som man inte kan vara utan. Hitta på äventyr och se världen med Jonathan och lillan. Det går inte förklara hur mycket jag längtar till familjelivet! ♥
 
Här får ni en gammal bild på mig onykter. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0