Det jag saknar mest

 
  • Surströmming - bara för att jag vet att jag inte får äta det så går mitt stora sug till just det. Åh vad jag längtar tills jag får äta det igen!
  • Att orka med mig själv - just nu känner jag mig så obekväm med mig själv. Ryggen värker för ingenting, jag orkar just och pass att ta mig upp från golvet och jag känner mig extremt tung.
  • Jag saknar eller rättare sagt längtar efter min bäbis - att få hålla, gosa, lukta på håret, känna små fötter sparka på utsidan och få pussa upp den lilla varelsen inom mig.
  • Att kunna sova om nätterna - min sömnkvalite är sämst. Jag är lätt väckt, har svårt att somna om efter jag vaknat, ligger inte skönt för hela kroppen känns konstig och det är som att jag har myror i sängen. 
  • Mina vanliga kläder - att kunna bära vilka kläder jag vill utan att nått är för litet eller inte passar till en gravid kvinna.
  • Normala tarmrörelser - att slippa riskera att bli förstoppad hela tiden.
  • Inga humörsvägningar - jag vill kunna fungera normalt, känna igen mig själv och kunna styra mitt humör som jag vill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0