Allmänt

Idag köpte vi en ny dator. Gud så skönt! Vi har gått utan en hel dator(våran andra har tandgentbordet gått sönder på) nu i ca 2 månader så mina uppdateringar har varit via mobilen och det är hur jobbigt som helst att uppdatera så, så nu mina vänner blir det bättre uppdateringar! Jag tänkte även uppdatera om min vardag och inte bara om bebban eftersom att den här bloggen följt med mig ända sen jag var liten så det hade varit roligt att fortsätta hålla den aktiv så att jag senare i livet kan titta tillbaka och skratta åt mig själv:)
 
Idag iaf har jag varit hemma från skolan. Både jag och Jonathan är hemma. Jag är hemma främst pga ryggen, för att jag inte klarar av att sitta vid en skolbänk i 8 h. Lärarna är helt förstående och underbara. Dom är väldigt flexibla. Vi har en elev i klassen som får jobba hemma pga personliga skäl och det är ju jätte bra. Våran utbildning är väldigt intensiv. Vi har prov varje vecka, ca 2 inlämningsuppgifter varje vecka som ska göras hemma efter skolan och typ varannan dag börjar vi med något nytt ämne. Det är helt galet vad fort det går. Mindre än 1 år kvar sen är vi klara med utbildningen så det är värt att det går så här fort, annars hade det nog tagit 3år. Det är inte så konstigt att hälften av klassen hoppat av. I början var vi 16 stycken elever, idag är vi 7 stycken kvar. Haha! Och om ca 1 månad har jag och en till ledigt för att det ämnet som resterande elever ska göra har vi redan gjort i gymnasiet så vi får 1 månad ledigt. Då vi kommer tillbaka är jag höggravid så då kommer nog jag att få jobba hemifrån eftersom att det då är 1 månad kvar till jag ska föda och då behöver jag ta det lugnt och efter graviditeten är jag barnledig men ska försöka komma dit på endast prov och sånna tillfällen. Jag är så glad att jag går den här utbildningen och främst att jag har fått den här möjligheten trots att jag är gravid. 
 
Min stora älskling Jonathan är som sagt också hemma. Han har åkt på någon infektion. Springer på toa direkt han är vaken, har hög feber och har knappt ätit eller druckit något...Han var hemma igår också. Vi börjar tro att det är matförgiftning han åkt på för han åt Icas färdig kyckling för inte så länge sen och även min bror har åkt på det pga deras kyckling. Hoppas min stora bäbis blir bättre snart för jag börjar bli orolig för att han inte får i sig nå mat eller vätska. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0