Uppdatering för mamma Josefin

Jag har fått värsta magen! Den går knappast gömma nu, om man inte står och drar in magen men den är så hård nu så tror inte ens att det skulle hjälpa. Det bästa med allt är att pluttisen sparkar jätte mycket på kvällarna. Sen fredags så har jag känt livsstecken minst 2 gånger under dagen. Det är så mysigt att det inte går förklara ♥. 
I början kändes det konstigt med tanken på att någon rör sig inne i magen på en, det vill säga en ganska obehaglig känsla men nu när man vant sig och vet att det är bebban som busar så blir man varje gång alldelens varm i kroppen! 
 
Jag känner mig dock väldigt uppsvälld över det här med att jag redan dragit på mig så otroligt mycket vätska. Jag känner verkligen inte igen mig själv. Och fläsket har satt sig mest på rumpan och armarna. Nu är jag ju i mitten av gravidititen och jag har från v12 gått upp ca 3-4 kg. Det är ju normalt med mer, men med tanken på att jag redan var större än normalt innan graviditeten så vill jag inte gå upp något mer så träningen och Även kosten måste göra sitt på vågen får jag hoppas. Idag har jag gått 1h och snart ska jag utöva några övningar. Rygg och ben.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0