Mitt öde!

Framtiden är väldigt oförutsägbar och det är bara tiden som kan bevisa.
 
I skolan fick vi en uppgift om att vi skulle prata om vad vi ville göra i framtiden. Jag hade många drömmar som jag än idag vill uppnå. Jag hade inga planer på att mitt liv skulle se ut så här just nu men av någon anledning så var det så här mitt öde skulle va och jag känner mig så himla lycklig! I hela mitt liv har jag inombords gått och väntat på att få bli mamma. Jag ser det som att under alla dessa snart 22 år så åren varit som en slags förberedelse för att bli en bra mamma. Det känns som att jag är gjord för att bli mamma, allt känns så rätt! Men det är klart att jag nervös för hur jag ska vara den perfekta mamman för just mitt barn. Alla säger att det faller sig naturligt och att man aldrig kan bli riktigt redo och det tror jag på. Men lite nervös är nog bra att vara.
 
Just det! I lördags fick vi veta att våran killkompis freddy väntar barn med sin flickvän Laura. Jag har aldrig träffat henne men vi ska planera in en middag tillsammans och prata om bäbisar. Jätte roligt! Hon är lika gammal som mig och är bara tre veckor före mig, alltså i v24. Jag har sedan jag plussat drömt om att ha någon att bäbissnacka med och efter graviditeten vara barnledig med. Fara och bada, leka i lekparken, picknick, gå på cafen, resa tillsammans osv. Åh så roligt! Då får ju även våran lilla pluttis en kompis att leka med som är i samma ålder. Freddy och Jonathan planerar att fara på leos och gå på cafe med barnen när dom har pappa ledigt haha. Så gulligt!
 
Som sagt jag trodde inte att jag skulle stå här i livet för ett år sedan Men jag har aldrig varit lyckligare eller gladare i hela mitt liv. Jag älskar att mitt öde skulle se ut så här. Jag ser framemot att resa överallt med våran bäbis och att alltid vara sysselsatt med att ha en bäbis. Pluttis vi längtar så mycket efter dig och är så nyfikna på vad det är för liten buse som bor inne i mig! Vi älskar dig redan så mycket!
 
 
 
 Ett barn som överlevde utanför Mammans mage v21. Så häftigt. Tänka sig våran plutt ungefär är sådär stor(liten) nu. Våran bäbis får inte komma ut än. Jag vill att du växer till dig först! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0