Magbild v21

Det är helt fantastisk hur mycket magen vuxit och växer varje dag. Den är stenhård och ganska tung att bära. Min midja har försvunnit helt och jag börjar vänja mig magen. Alla som har träffat mig har börjat känna på magen och jag tycker verkligen inte att det är obehagligt som man hört vissa kan tycka. Jag har även hört att man blir vacker under graviditeten och att det glänser om en. Jag vet inte om jag glänser i andras ögon men det är många som säger att jag är vacker, särskilt jonathan. Han ger mig väldigt mycket komplimanger och säger ofta att jag är vacker. Som ni säkert hör så är graviditeten väldigt mysig och härlig just nu, bortsätt från foglossningarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0