Flytta till hus

På fredag flyttar vi förhoppningsvis till vårat nya hus. Det är såhär att vi ett tag letat efter ett lämpligt hus att flytta till för ett stabilare boende för pluttisen och för ungefär 1 månad sen så hitta vi en kvinna med dotter som vill flytta från deras hus till en lägenhet. Vi har tittat på huset och blev nästan direkt intresserad. Priset var inom våran norm, en planshus och fyra rum. Vi har träffats och pratat ihop oss och dom är intresserade av våran lägenhet så vi har bara väntat på klartecken från hennes sida och idag pratade hon med våran hyresvärd och det gick bra att hon tar våran lägenhet så på fredag flyttar vi. Jag vet inte hur det ska gå för jag känner mig rätt så handikappad med mina foglossningar och vi måste idag börja packa ner allt i kartonger. Jag tänkte börja försiktigt med sovrummet idag. Har varit sjukskriven från jobbet idag pga mina smärtor men förhoppningsvis ska vi hitta ett gravidbälte till mig idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0