boy or girl?

Det är jobbigt att inte veta men samtidigt spännande men jag skulle aldrig klara 9månader utan att veta. Jag är en sånn som alltid vill veta B om jag vet A. Nämen jag känner att om jag vet vilket kön det blir så kan jag förbereda mig mer mentalt. Jag menar inte att jag tänkt behandla olika efter kön utan ju mer jag vet om barnet desto met kan jag ställa in mig på att jag ska bli mamma. Min mag känsla säger att det är en flicka men önskningarna går mot pojkhållet just för att jag vill att små syskonen i framtiden ska få en storebror som kan skydda dom. Men egentligen spelar det ingen roll. Hade varit roligt med en flicka också. Jag kan tänka mig att det är roligare och lättare att handla kläder till flickor men det allra viktigaste är att hen är friskt!! Inget annat är egentligen viktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0