babyrummet

Man går mycket i bäbis tankar när man är gravid. Just nu är jag inne i en period då jag funderar hur jag vill inreda barnrummet. Jag vet att det är ett tag kvar men tankarna går ändå dit. Vi bor just nu i en 3a på två våningar. Vi har två sovrum, ett uppe och ett nere. Sovrummet på övervåningen är vårt nu men i framtiden vill vi flytta ner så bäbisen kan få ett lekrum uppe. Det blir mycket lättare eftersom att vi oftast håller oss på övervåningen och då är det perfekt att bebban bara kan krypa in och leka medan vi rör oss runt uppe. Jag undrar mycket hur jag ska inreda, jag vet då att jag vill ha en bokhylla, säng med sånghimmel, massa bilder på vår plutt och en stor bild på alla oss. Till att börja med en stor bild på jag, jonathan och bäbismagen. Sen vill jag ha en byrå med leksaker i lådorna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0