Babykläder

Nästa helg har vi tänkt åka till umeå för att shoppa både bäbiskläder och kläder till mig. Igår gjorde vi en lista på vad som behövs från födseln. Man har ju hört att barnen växer otroligt fort i början och att man inte ska köpa för mycket så jag har googlat och ungefär det här har jag kommit fram till att det behövs. Jag kommer börja köpa kläder i stl 56 för att jag vet inte om vi kommer få ett litet eller stort barn. Vid ett ultraljud innan förlossningen så vet jag om vi behöver köpa stl 50. 
 
Vi börjar som sagt med stl 56. Detta behövs och dom växer ungefär ut det efter 1-2 månader.
  • 2 pyjamas
  • 3-4 par byxor
  • 5 bodys
  • 4 sockar
  • En overall
  • 1 par skor
  • 1 tjockare tröja
  • 2 par strumpbyxor
  • 3 haklappar
  • 2 mössor
  • 1 dress
  • 2 bodysuit
Det kommer bli svårt att bara hålla sig till det här för jag kommer säkert hitta jätte mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0