Babybuzz

Har ni sett produkten som Libero utvecklar? Den heter Babybuzz och är helt enkelt armband som mamman och partnern har på sig under graviditeten. När mamman känner barnet/barnen sparka så trycker hon på sitt armband och ger en vibration till partnerns armband. Detta för att partnern ska få vara mer delaktig i graviditeten.
 
Jag har alltid tyckt att det är synd att Jonathan inte kommer kunna känna barnet lika mycket som mig. Jag tycker det är viktigt med jämställdhet och försöker så mycket som möjligt dela med mig av info om vad jag går igenom och känner. Jag älskar verkligen denna idee! Hoppas den hinner komma ut innan min graviditet är slut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0