Rackaroo classic grey babysitter

Babysitter och vagga i ett. Rockaroo gungar fram och tillbaka och kan ställas i 5 olika hastigheter. Man kan ansluta en musikspelare eller telefon. Fem olika hastigheter gör att du kan lätt välja precis den fart som barnet behöver för tillfället. Gungrörelsen är som en utegunga, inte i sidled som mammaRoo. Du kan ansluta din MP3 och spela den musik eller sånger som du själv valt ut till ditt barn.
 
 
 
     
 
För att underlätta för oss själva så har vi beställt en sånn här babysitter till vår lilla tjej. I den här tror jag att hon kommer sova som en princessa i och den kommer säkert även hjälpa mig i svåra situationer som när jonte börjar jobba igen efter pappa ledigheten och jag ska laga nå mat till mig själv eller duscha. Då är den här perfekt att lägga ner på golvet bredvid och den vaggar av sig själv. Priset på den var saftigt men det känns helt klart värt det. Sen kommer den även kunna gå i arv till vårt nästa barn i framtiden. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0