Midsommarn

Uppdateringen har inte varit bra dom senaste dagarna men jag hinner knappt med att tänka på min graviditet. Midsommaren firades på våran gård med familjen, andra familjer och vänner. Det blev en dunder bra midsommar, faktiskt den bästa. Dagen/ kvällen bestod av Jordgubbstårta, fika, kaffe och saft. Sedan bus, lek, mingel och klä midsommarstången. Sedan tände vi grillen, dukade upp buffen och njöt den tillsammans. När maten lagt sig började vi med tipsrunda och sedan vuxen lekar. Gud va trevligt vi hade! Man såg verkligen hur roligt alla hade. Precis alla var med på lekarna det tycker jag var kul! Vi var ungefär 40 st men delades in i två lagar. Alla barnen låg inne i tvrummet under täcken och myste till en film medans dom vuxna lekte lekar ute. Stämningen var så bra. Jag är så glad för alla som kom, sammanlagt som kom var vi typ 50 vuxna och 15 barn. Men speciellt glad blev jag då stora syster med familj också kom för att fira och stannade hela helgen. Tack för den här midsommaren allihop!
Nästa midsommar har vi liten flicka som är med:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0