Inge uppdatering pga hektisk dag.

Det har varit en hektisk dag! Hade tid hos barnmorskan idag kvart i 2 så vi var hos henne i en ca timma sen åkte vi förbi mamma på jobbet, shoppade och tog en fika där. Efter besöket på mammas jobb åkte vi till solbacken och handlade inför midsommar och lite annat kul. När vi kom hem satte vi upp en studsmatta vi fått och badminton nätet vi köpte i stan. Nu är gården lite mer lekfull. På fredag får vi besök av brorsbarn och deras mamma. Så roligt, jag längtar efter mina små hjärtegull ♥. Efter pyssel på gården hann jag med att bada och göra klart en inlämningsuppgift, så skönt! Det är inte förän nu jag landat. Trött är jag också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0