Stället där jag finner ro!

Ända sen jag var liten har jag älskat att bada i badkar men nu sen jag blev gravid så finns det inte ens ord för hur mycket det betyder för mig att kunna lägga mig i badet efter en lång dag. I badet kan jag slappna av och för en gång skull njuta av min graviditet. Jonathan tycker att jag hopplös som varje kväll vill bada. Helst med honom också så jag någon att bolla tankar med. Det är otroligt viktigt för mig att lära mig att slappna av för att lättare kunna ta värkarna i förlossningen. Livmodern sägs jobba bättre under förlossningen om jag kan andas lugnt och vara så avslappnad som möjligt. Igår så var jag helt slut i kroppen som så många andra dagar så jag tapprade upp ett hett skumbad, tände ljus, hällde upp lite godis i en skål och gjorde en alkoholfri mojito drink. Det var riktigt rogivande och behövligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0