Helgen

I fredags for vi till piteå och shoppade, bland annat på dollarstore. Efter tripen for vi och åt hos min mamma med mina bröder. Senare på kvällen tog vi en kort crusing runda eftersom att buicken vart besiktad i torsdags. Det var mysigt.
 
I igår(lördag) tog vi en behövlig sovmorgon sen gjorde älskling en gomiddag. Senare på kvällen var vi på studentfest i stan. Vi blev inte så långvariga där men gud så trevligt det var att träffa alla! Många blev chockade men också glada då dom upptäckte magen. 
 
Dagens planer är att pussa på min prins, mysa till någon kriminalare och säkert ta ett behövligt bad.
 
 
 
 Bilder från igår på mina tussilagon ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0