Umeå visit

Igår bila vi till Umeå med mamma och storebror för att hälsa på min stora syster, hennes man och deras barn. Mina syskon barn har bott där över helgen och i veckan far dom hem så vi åkte dit för att säga Hejdå. Passade på att pussa och säga hur mycket jag älskar dom. Vi lekte och busa i lekparken. Det grillades kyckling, kött och lök till middag med hemma gjord potatissallad, ris och maccaronsallad. Åh så gott det var! Mamma är så duktig på att laga mat! Vi var tvungen att åka hem kl 23.00 för att älskling skulle jobba idag. Det var så sorligt när vi skulle säga hejdå. Vi älskar varandra så mycket att det gör ont att vi bor så långt ifrån varandra och vi hatar att separeras. Det sluta med att alla grät, även jag. Jag älskar dessa barn som om dom vore mina egna. Jag önskar att dom bodde här i Skellefteå så att jag kunde träffa dom när jag vill. 3 månader kvar innan vi ses igen min små älsklingar. Faster älskar er så mycket att det gör ont!!! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0