Torsdagen

Idag har det varit en fullbokad dag. Först var vi hos barnmorskan kl 14.00 för näst sista kontrollen. Mitt blodvärde hade ökat till 124 från 112. Jag blev så glad när jag fick veta det. Det betyder att Niferexen har gett resultat. Magtillväxten följer sin exakta kurva. Blodtrycket såg jätte bra ut och även mitt urin, dock måste jag dricka mer! Vågen hade minskat med 0,1 kg. Hon kände att lilldonnan ligger långt nere och är helt redo att komma. Efter barnmorskan åkte vi förbi pappas grav för att hälsa från oss och bäbisen. Jag vet hur glad pappa hade varit att få bli morfar ♥. Han blir ju självklart fortfarande morfar fast hans kropp inte längre finns kvar för hans själ kommer alltid finnas runtomkring oss. Jag kommer berätta allt om hennes morfar så det kommer kännas som att hon känner han och förklara för henne att han  älskar henne så mycket. Efter graven åkte vi till mamma som bjöd på fika på balkongen. Riktigt trevligt och mysigt. Värmen idag har man inte kunna klaga på. Den har varit helt perfekt. Inte för varmt och inte för kallt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0