Tisdag

Idag har vi varit på stan och handlat tapetlim, vitfärg och roller. När vi kom hem satte vi direkt igång med att måla och tapetsera eller Jonathan målade hela gyllestugan och jag tapetserade garderoberna, damsugade/skurade hela huset och städade hela gästrummet. Jag hann klart allt idag och la mig då jag var klar i badet en stund. Jonathan har kvar en vägg sen är gyllestugan nästan klar, tvn ska bara sättas upp på väggen. Man kan se redan nu hur snyggt kommer bli!! Bilder före och efter kommer imorgon. Min uppgift är imorgon att stor städa vårat sovrum och älsklings är att måla klart, slänga skräp på skroten, sätta upp tvn och flytta frysen i gyllestugan. 
 
 
Nu är jag riktigt höggravid som ni kan se. Jag ska ta bättre bilder på magen innan veckans slut.
Tänka sig att plutten min ligger så nära men ändå känns så långt bort :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0