Nedräkningen har börjat


Älskling jobbar natt nu varje dag till på måndag men han säger att han aktivt håller koll på mobilen utifall att han skulle få ett överraskande samtal från mig. Givetvis hoppas jag att hon kommer på det beräknade datumet men man vet ju aldrig. Jag är väldigt orolig att min energi inte kommer räcka till på förlossningen för jag får inte i mig så mycket näring och jag sover inte alls bra på nätterna. Jag sover bäst på dagarna för då sover även hon. Vi kommer nog få en liten nattuggla som är vaken på natten och tidigt på morgonen men sover i princip hela dagen om det stämmer att deras sovrutin håller i sig likadant utanför magen. Jag ska försöka fånga när hon är vaken och busar på video men det kan bli en utmaning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0