Förlovade

Jonathan har och kommer alltid vara min stora kärlek. Han är min framtidsman. Det är med han jag vill bli gammal med. Mina känslor för han växer fortfarande idag och jag blir aldrig trött på han. För 9 år sedan sa det klick och vi föll för varandra direkt. Ända sen dess har vi varit oskildbara. Det är bara meningen att det ska vara vi.
 
Jag kommer alltid kämpa för oss och vara dig trogen tills jag dör. Du är min stjärna på himlen, min guldbit i gruvan och en av det dyrbaraste jag har. Jag är ingenting utan dig. Du har växt och blivit en del av mitt hjärta. Jag älskar dig mer än ord kan förklara! Tillsammans ska vi uppfostra den bästa flickan på jorden! 
 
 
Den 29/4 gick Jonathan ner på knä för mig. På min födelsedag. Min älskade prins! Vi har hållt det hemligt tills ringarna kom. Jag hade inte ens en aning om att han tänkt förlova sig med mig så det kom som en chock, men klart att jag sa Ja! Det absolut finaste var att han berättat till min mamma sen långt tillbaka och bett om hennes välsignelse. Åh jag dör så fint! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0