Längtan och väntan

Åh idag kom Laura och Freds söta lilla flicka Kira. Lilla A:s kommande bästis. Hon var så fin. Jag är så avundsjuk på dom, att dom äntligen får träffa och mysa med deras mirakel. Hela dagen har jag varit förväntansfull och spänd på att få höra från dom och idag kl 12:10 kom deras lilla älskling. Vår längtan efter våran plutt blev bara värre efter vi sätt deras flicka. Nu känns väntan så oändlig. Jag vill ha min flicka här hos mig nu! Det går inte förklara så mycket jag redan älskar våran lilla tjej. Tiden går så sakta nu och varje dag är jobbig men vi är så förväntansfulla på den dagen hon känner sig redo.
 
 
Hoppas du har det bra i min mage och att du snart vill lämna mammas mage för att träffa oss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0