Kastrering

Igår på morgonen kastrerades Minou. Mammas Minou. Usch det gjorde så ont. Tanken att hon skulle läggas under kniven gjorde mig ledsen. Mina katter är som mina bäbisar. Jag har ett stort hjärta för djur och ser dom lika värdefulla som människor. Nej det var verkligen jobbigt. Grät så mycket när jag jag lämnat över henne till svärmor som körde henne till vetrinären på morgonen. Jag fick tillbaka hon på eftermiddagen trött, slö och inte sig själv. Jag försökte va positiv och se fördelarna med det här och det gick bättre då. Jag gör detta främst för min dotters skull men även för att Minou ska få ett bättre liv. Redan igår kväll blev hon lite piggare och idag är hon nästan sig själv. Vilken kämpe hon är! 
 
Min älskade Minou Snart blir allt som vanligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0