Kamera till Förlossningen

  
Vi har fått låna en jätte bra kamera av Jonathans moster, lilla A:s extra farmor. Hur gullig får man vara! Hon erbjöd oss till och med att låna den ett tag efter förlossningen också, så vi kan få jätte fina bilder på vårt lilla hjärtegryn. Jag är rörd! Väldigt fint av er att låna ut en så pass bra kamera. Tack!!! Nu kan vi även passa på att ta bilder på magen och jag, jonathan och magen tillsammans. Vi har till och med ställt in fotograferingen för att kameran var så bra att vi kan be någon kompis ta bilder på oss med den. Åh va glada vi är. Detta räddade förlossningen. Jag vill ju ha det inspelat i 4 klipp. Klipp 1 då vi kommer till bb, klipp 2 då jag är i mittfasen av förlossningen, klipp 3 när hon ploppar ut och klipp 4 då vi får lämna bb. Sen vill jag lägga ihop klippen och göra en film av dom som ska finnas på en cd skiva. Med denna kamera är det möjligt! :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0