Helgen

Fredag
 
Efter älskling jobbat for vi till en strand här I Skelleftehamn och åkte gummibåt. Jonathan gjorde årets dopp också. Efter vi åkt runt så vart vi hungriga så då åkte vi till macken och åt middag från deras grill. Senare på kvällen körde vi Jonathans föräldras kompisar till trästocks. Vi passade på att köra runt lite efter att vi släppt av dom för att bilen blev obesiktad efter kl 12 den dagen. Senare på kvällen spela vi basket, vilket jag inte skulle gjort för det fick jag lida för igår(lördags). 
 
Lördag 

Igår hade jag så ont att vi blev hemma hela dagen. Har aldrig haft så ont i bäcknet under hela graviditeten. Jag trodde det skulle hålla i sig resten av graviditeten men efter att jag badat på kvällen så mjuknades hela bäcknet och det kändes som att jag kunde dansa, helt ärligt. Men jag testade aldrig haha. (Idag har det dock kommit tillbaka men inte lika smärtsamt). Kvällen spenderade vi iaf med att dricka mjölkdrinkar och spela kort. 
 
Söndag 

Idag ska vi hämta massa verktyg osv från Jonathans styvfars garages som han fått och kasta midsommarstången som vi ännu inte gjort. Senare fara förbi mamma som var på trästocks igår. Nä nu ska jag äta lite lunch. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0