Helgen

I fredags var jag på bröllop för Cleice och Joakim. Riktigt fint bröllop som hölls utomhus på nordanå, efteråt for vi till Aurum där det bjöds på tre rätters, trubadur, tal, bröllopsvals, brasiljansk dansör och massa trevligt mingel. Det var jätte skönt att komma ut och umgås med vänner. Älskling var tvungen att stanna hemma för att bevaka Minou som just blivit kastrerad. Runt halv 12 på kvällen hämtade älskling upp mig på aurum och vi for hem och sov. 
Mamma pussar på min mage hihi.
 
 
 
Igår(lördag) höll vi oss inne och mös tills på kvällen då vi var barnvakt till älsklings lillasyster. Efter hon somnat lämnade vi henne med lillebror Alexander och for till stan tvärt med jonathans vänner. Innan vi åkte hem köpte jag med mig sallad från Max.
 
Idag bjöd vi mamma på middag Fiskgratäng och potatis. Till kvällsmys åt vi chips, dipp och chilinötter till en skräckfilm. Vi lämna nyss av mamma hemma och nu ska jag ta mitt efter längtade bad som jag inte hunnit med på två-tre dagar. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0