Föreviga magbilden

Idag har vi förevigat magbilden genom att gipsa den. Det måste ha varit det värsta jag gjort för jag började kallsvettas, må illa, kände mig yr och svimfärdig. Sammanlagt tog det en hel timma. Har aldrig stått upp så länge på ett och samma ställe nån gång under graviditeten. Efter en halv timma var jag tvungen att pausa och gå runt lite försiktigt annars hade jag nog svimmat. Jag var ständigt tvungen att vara still så tillslut börja det svartna för ögonen och då var jag tvungen att sätta mig ner så gipset på magen blev lite vecklat men jag kunde inte riskera att stå längre. Resultatet blev iaf bra tillslut men nästa graviditet så sittar jag nog hela tiden. :)
 
Vi börja med att plasta in magen och brösten 
 
 
 
Sen hällde vi upp ljummet vatten i en bunke och klippte små bitar av gipset för att sedan doppa gripsbitarna i vattnet och lägga på magen. När Jonathan gipsat klart klippte han sönder plasten på sidan för att kunna ta av mig den. Så här blev resultatet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0