5 veckor och 3 dagar kvar

Nu börjar jag bli väldigt less på att vara gravid. Varje dag är en börda. Skulle helst av allt bara vilja sova mig igenom dagarna så jag slipper känna symtomerna. Sammandragningarna som kommer nu för tiden känns rejält. Jag har svårt att andas igenom dom, måste verkligen lära mig hur jag ska ta dom för det blir betydlift mycket värre under förlossningen. Jag kan knappt sova om nätterna och att vända mig är snart omöjligt. Älskling får göra allt här hemma, tycker så synd om han men snart är det över. Vi båda längtar så mycket efter den kommande dagen. Hon känns så nära och verklig nu. Man känner verkligen nu att det en bäbis i magen nu. Hon har blivit så stor och busar så mycket. Åh vad jag älskar hon! Är så nyfiken på vem hon är och hur hon ser ut vårt lilla hjärta. 38 dagar kvar till beräknad Bf.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0