Tänk fortsätta blogga och berättar en nyhet

Nu är jag tillbaka för att stanna! Jag har velat om jag skulle fortsätta blogga här eller byta portal. Det blev att jag stanna just för att jag har massa minnen på den här bloggen som jag gärna vill spara på ett och samma ställe. Jag hade tänkt byta till bloggportalen vimedbarn.se för att jag tänkt skriva om min graviditet men kände mer rätt att stanna på min gamla blogg, ja ni läste rätt. Vi väntar ett litet mirakel som är redo att komma till oss nån gång i slutet på sommaren. Det känns helt fantastiskt men jag tänkte berätta om det i ett annat inlägg just för att det finns så mycket att säga om det. Nu ville jag bara berätta nyheten och att jag tänkt fortsätta blogga. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0