Så älskad redan nu!

Jag har alltid älskat barn sen jag varit liten, tagit hand om barn, suttit barnvakt, lekt, busat och barn har alltid dragits till mig för att jag tror att dom ser att jag är lekfull och känner att dom är trygga hos mig.

Tanken har aldrig slagit mig att försöka förrän i början på året 2014. Jag hade ett krav och det var att jag skulle vara minst 22 år innan jag skaffa barn så vi väntade in efter sommaren och börja försöka då. Att få ha en egen liten bäbis tillsammans med jonathan ska nog vara det mest underbara som finns på denna jord! Att få bilda familj med mitt livs största kärlek och skapa ett fint familjeband och roliga minnen tillsammans med min stora och lilla älskling. Jonathan var väldigt skeptisk mot att få barn förrän han riktigt bestämde sig, innan ville han vara riktigt stabil i boende, ekonomi, jobb och i sig själv. Något jag tycker låter väldigt klokt. Sen har han mer och mer börjat bli intresserad i barn och alla krav har blivit mer oviktiga. Den största förändring måste ha skett då hans stora syster fick barn för två år sedan, då insåg han att allt inte behöver vara perfekt, det behöver bara vara bra. Vi har just nu bra boende, ekonomi, jonathan jobbar, jag studerar och vikarierar. Det ända vi båda känner just nu är att det saknas något i vårat liv och vi har kommit fram till att det är ett barn. Vi vill gå från att alltid ha varit två till att bli tre ♥  
Det går inte en dag utan att vi pratar om bäbisen. Vår längtan är stor, att få träffa en blandning av mig och jonathan som vi får kalla vår. Jag tackar gud att han placerade världens finaste lilla bäbis i min mage, hon eller han är så önskad och jag längtar tills den dagen jag får hålla dig i min famn och får pussa på din kind!

 
 
Första bilden är dagen 29 november, Andra bilden 28 december och Tredje bilden tagen den 13 januari
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0