Onsdags morgonen som vi plussa

..Det var den 26 November. Min mens var en vecka sen och både jag och Jonathan började fundera om jag var gravid. Han köpte hem ett graviditetstest dagen innan som jag testade på onsdag morgonen. Färskt urin så ingen tveckan om att det skulle ge rätt svar. Jag böjde mig ner och såg plusset. Andningen försvann någon sekund och allt kändes så himla overkligt. Ska jag Josefin bli mamma? Jag förstod inte riktigt att det var sant. Jag skrek på Jonathan från toan att jag var gravid. Han vakna och gav mig ett stort leende. Det slog nog inte riktigt helt för han heller. Under dagen så pratade vi bara om det, vi delade tankar och båda var så glada att det faktiskt tog den här gången. Dom två månaderna tidigare hade det visat negativt, så då förstår ni att den här graviditeten faktiskt var planerad och önskad. 

 

Nu följer jag något som heter babygruppen som visar vilken vecka man är i och vad som växer hos bäbisen. Lilla pyret/ knoe som vi just nu kallar den är nu i v14+5. Så här står det om mig, bäbisen och partern i graviditetsvecka 14. Jag går dock in i v15 på onsdag men ni får en ny uppdatering då. 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0