Saker som behöver handlas senare..

Jag och Jonathan har kollat mycket på barnvagnar, babysitter och andra viktiga saker som barnet behöver. Just det här med barnvagn är jätte svårt! Det är svårt att hitta den perfekta vagnen som fyller alla ens krav. Mitt krav är att den ska vara stabil, säker, hög, mysig, mörk, hjulen ska vara styrbara, snygga och stabila, liggvagnen ska vara utbytbar till en babysitter så att man lätt kan sätta fast bilbarnstolen i vagnen och man ska även kunna byta ut till en sittvagn så barnet kan fortsätta använda vagnen när den växer ur liggdelen. Har hitta några som faller mig lite inom smaken men som inte uppfyller alla mina krav, det är alltid något som saknas. Det vanligaste felet jag hittat är att den är för låg. Det verkar finns fler låga vagnar än höga. Det blir nog lättare att titta och känna efter i en butik än på nätet. Skönt att veta att man har några månader på sig.
 
Däremot har jag hittat perfekta skötväskan för mig och Jonathan har hitta sin. Vi vill ha en varsin. Det känns bekvämast då.
 
Den här vill jag ha. Finns att köpa på Jollyroom.se
 
Den här vill Jonathan ha. Finns att köpa på Ellos.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0