Ingen uppdatering

Anledningen till min frånvaro här på bloggen beror på att våran data skärm dog förra veckan så ända nätverket är genom mobilen och det är så jobbigt men idag fick det blev det ändå. Ni har säkert missat att jag nu är i v.17(16+4). Och det är endast 10 dagar kvar till Ultraljud. Jag är lite orolig för jag känner inte att livmodern växer och då kommer hjärn spökerna och tilltalar mig att nått är fel. Dock vet jag att livmodern växer olika från vecka till vecka eller månad till månad, det är olika från person till person men när man är van att känna värken ibland så känns det bara fel men jag ska försöka att inte tänka dåliga tankar. Mamma oron börjar redan nu! Min älskade lilla bäbis. Jag försöker känna efter och lära känna min kropp om jag kan känna bäbisen sparka men än så länge utan resultat. En person berättade att man ibland kan ta fel på tarmrörelse och barnet som sparkar så det har säkert visat sig men jag som trott att tarmen eller hungern talat. Jag ska be älskling lyssna på magen i kväll, om han hör nått fladdrande. Känns roligt att veckorna går så fort nu. Snart i v18 och då är det bara två veckor kvar till halva graviditeten gått :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0