Hur denna vecka varit

V16(15+3) Alltså i lördags noterade jag på mobilen hur jag mått under veckan. 
Så här hade jag skrivit
 
"Känner mig mycket piggare på dagarna men lägger mig ändå tidigt. Livmodern växer sällan och illamåendet är så gott som borta. Kan komma om jag ätit för mycket eller är hungrig. Brösten ömma lite. Snorig näsa hela tiden och har blött lite näsblod. Mitt urin var i början på veckan jätte gult och jag trodde jag åkt på UVI men sedan läste jag på nätet att det kunde bero på för lite vätska så jag drack mer och då var urinet som vanligt igen dvs genomskinligt. Har haft ont i ryggen och lite i bäcknet men det är känns inte nu längre i skrivande stund." (Tre dagar efter noteringen). 
 
 Här kan man se hur högt livmodern drar sig upp efter varje vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0